Nynkes dropping
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stormwind x Butterstar (Gekozen)

Ga naar beneden

Stormwind x Butterstar (Gekozen) Empty Stormwind x Butterstar (Gekozen)

Bericht van Nynke ma aug 20, 2018 10:32 pm




General
Name Icykit
Future namesIcypaw - Icy??? - Icystar?
Origin Icy wordt zo genoemd omdat het een flashback is voor Butter, wanneer ze bijna verdronk doordat ze door het ijs brak. Eigenlijk niet zo leuk om je kitten zo te noemen..
Meaning IJs, IJzig
or
Name Shadowkit
Future names Shadowpaw - Shadow??? - Shadowstar?
Origin Shadow krijgt haar naam vanwege haar zwarte vacht. Ze lijkt net een schaduw. Tevens doet ze Butter denken aan haar eerdere dochter, Shadowpaw.
Meaning Shaduw
or
Name Coyotekit
Future names Coyotepaw - Coyote??? - Coyotestar?
Origin Dit zal gewoon een random naam zijn, met niet echt een betekenis xD Ik vind de naam gewoon goed bij haar passen, vanwege ze is gebasseerd op Malia Tate (een Werecoyote)
Meaning Coyote is een wolfachtige

Gender She-cat
Age 0 moons
Sexuality Hetero
Based on Malia Tate (Teenwolf)

Parents Stormwind x Butterstar
Siblings Unknown
Clan RiverClan
Leader Butterstar
Deputy Panthergrowl
Crush -
Mate -
Offspring -
Mentored by -
Apprentice -

Appearance
Build Ze is een slanke, lenige poes. Ze heeft een redelijk normale bouw, met een lange staart en lange poten.
Fur length Kort
Fur pattern Siamees
Fur colour (Flame-point) Crème-kleurig
Eye colour Blauw
Scars -
General discription Ik noem haar even Coyote. Coyotekit is een mooie poes om te zien. Ze heeft een redelijk normale bouw, maar is toch erg slank en lenig. Ze heeft een mooi, kort, crème kleurig vachtje, in de patroon van een siamees. Ze lijkt dus erg veel op Butterstar, want ze heeft ook blauwe oogjes.
Setje:

Personality
Keywords Confident - untaught - instinct - adventurous - takes risks -
Short discription Coyote is een poes die sterk in haar schoenen staat. Ze is erg zelfverzekerd en weet wat ze doet, en zal bijna nooit over iets twijfelen. Ze is erg spontaan en soms niet al te subtiel, en zo kan ze onbewust iemand kwetsen. In de eerste instantie gaat ze op haar eigen intuïtie af, en als ze dan af en toe een regel moet breken, dan is dat maar zo. Ze is een echte avonturier, en dat kan je van jongs af aan zien. Ze houdt van ontdekken en neemt zo nodig risico's. Zo zal ze bijvoorbeeld al vanaf een heel jonge leeftijd uit het kamp willen. Coyote denkt heel logisch en simpel, en houdt verder ook niet van denken. Ze doet dus ook voordat ze gaat nadenken of datgene wat ze net gedaan had wel zo slim was. Ze is niet zo subtiel met het zeggen van dingen, heeft een heel eigen mening over dingen en durft dat dan ook gewoon te zeggen. Geheimen bewaren is niet echt haar sterkste punt; ze is een open boek, en verteld jouw geheimen echt zo door. Haar in vertrouwen nemen voor serieuze geheimen is dus ook geen goed idee. Dit alles klinkt allemaal erg negatief, maar ieder heeft zijn/haar positieve en negatieve kanten! Coyotekit zal namelijk een erg leidinggevend type zijn, iemand die dus beslissingen kan nemen, en óók goede. Ze moet nog veel leren, maar dat moet iedereen. Deze beschrijving kan je opvatten als de knop waar een magnifieke bloem uit moet bloeien. Er kan dus in de rpg nog heel veel veranderen!

Motivation
Name Nynke
Age 14 jaartjes
Rpg experience 3 jaar
Motivation Oke, oke, ten eerste. Butter is geweldig!! EN ik wist dat dit zou komen dus had ik al een idee klaar staan want ja, ik wil toch nog echt een boterkindje. Ik heb geen RiverClankarakter atm en kittens spelen vind ik toch heel erg fijn. Ook vind ik dit type karakter (zelfverzekerd, spontaan, soms niet al te subtiel) echt heel leuk om te spelen. En aangezien ik atm geen 'bazig' type heb die actief is, was dit wel heel erg geschikt voor mij. Coyotekit lijkt eigenlijk ook best wel veel op mij, en daardoor krijg ik nog meer inspiratie. En ja, ik neem mij altijd voor om de karakterbeschrijving zo kort en krachtig mogelijk te maken aangezien er in de rpg zo veel kan gebeuren. Maar uiteindelijk heb ik het maar op middematig gehouden, want iets kort samenvatten ben ik niet zo goed in. xD Ik zat echt heel erg te twijfelen aan hoe ik mijn kitten zou noemen, dus had ik net zoals bij de ks van Rough x Lurking meerdere namen neergezet. Jullie mogen dus -als ze gekozen wordt- zelf kiezen hoe ze gaat heten. c:
Hoewel het altijd leuk is om iets nieuws uit te proberen, doe ik dat liever niet bij kittensearches, aangezien ik dan niet gegarandeerd actief kan blijven.
Ik had eerst een sheetje om mijn aanmelding gezet, maar uiteindelijk heb ik die toch weer verwijderd. Want eigenlijk vind ik het zelf leuker om gewoon de aanmelding te maken zonder een sheet er om heen, gewoon omdat er dan geen afleiding is, en dat mijn aanmelding dan gewoon duidelijk is. En ik heb niet zo veel meer te zeggen, alleen dat ik jullie heel veel succes wens! (:



Nynke
Nynke
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-08-18
Leeftijd : 22
Woonplaats : In mn huis

https://nynkesdropping.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum