Nynkes dropping
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Graywing x Vixencry (Niet gekozen)

Ga naar beneden

Graywing x Vixencry (Niet gekozen) Empty Graywing x Vixencry (Niet gekozen)

Bericht van Nynke ma aug 20, 2018 9:46 pm

Fallensky
- Name: Fallenkit
- Former names: -
- Future names: Fallenpaw - Fallensky - Fallenstar?
- Name theme: https://www.youtube.com/watch?v=7HKoqNJtMTQ - Skyfall van Adele
- Meaning name: Fallen: Fallenkit krijgt haar naam omdat ze 'elegant' valt wanneer ze geboren wordt. Haar naam heeft ze dus te danken doordat ze valt.

Sky: Dat is ter ere aan dat ze bij een jacht een duif uit de lucht vangt, alsof ze een Skyclan warrior is.

- Translate in Dutch: Gevallen Lucht (A)
- Gender: She-Cat
- Voice: Laag en somber. Wanneer ze boos is gaat haar stem octaven omhoog en praat ze schril en snel.
- Age: 0 moons
- Rank: Kitten
- Former rankings: None
- Future rankings: Apprentice - Warrior - Deputy(?) - Leader(?) - Elder (?) - Queen (?)
- Birth season: Leafbare
- Place of birth: Ergens is RiverClan territory
- Father: Graywing
- Mother: Vixencry
- Siblings: Unknown
- Clan: RiverClan
- Leader: Butterstar
- Deputy: Futuresong
- Medicine Cat: Honeyscent

----------------------------------
- Fur length: Kort
- Fur pattern: Vlekken
- Fur color: Dilute tortie
- Build: Tenger, niet zo sterk
- Eye color: Mosgroen
- Nose & padpaws color: Roze
- Extra:
avatar:

----------------------------------
Fallenkit is een eeuwige pessimist. Ook al gebeurt er iets goeds, ziet ze alleen de slechte dingen. Ze is teruggetrokken, en houdt niet van gezelschap. Ze snauwt snel en is dus ook snel op haar teentjes getrapt. Ook kan ze erg sarcastisch overkomen. Vooral tegen vrolijk naïevelingen. Ze zit het liefst in een hoekje te mopperen over de wereld. Toch is ze loyaal voor haar clan, en ze zet ze alles op het spel om die loyaliteit te laten zien. Ze is ook tot in alles in staat. Als iemand haar in de weg zit, kan ze die gene zo een haal geven. Ze beheerst haar emoties niet goed en heeft dus ook vaak last van woede uitbarstingen. Door haar karakter zal ze waarschijnlijk erg afschrikkend zijn, en zal dus ook niet tot nauwelijks vrienden hebben. Zelf maakt het haar geen bal uit; ze wil toch het liefst alleen zitten mopperen. Ze heeft weinig zelfvertrouwen, en durft niet zo veel. Verder wil ik vooral de rpg z'n gang gaan, want dat vind ik leuk. (:

----------------------------------

- Hunting: ***
- Fighting: ****
- Hearing: ***
- Sight: ****
- Smelling: ***
- Running: ***
- Jumping: ****
- Climbing: **
- Fishing: ****
- Sociality: *
- Loyality: *****

----------------------------------

Hey! Ik ben Nynke, en ben vooral bekend van Swallowpaw en Muta! (: Ik RPG nu ongeveer een jaar, en doe dit met alle plezier. Warrior Cats was mijn eerste echte RPG, dus hier heb ik mijn meeste ervaring op gehaald. Daarvoor had ik een soort van prutrpg'tje, maar daar praat ik liever niet over haha. Ik ben hier eigenlijk de hele tijd actief geweest, maar in het begin was ik natuurlijk noob enzo. Ik vind het altijd het fijnste om te posten met karakters die familie, kennissen etc. hebben, aangezien ik dan meer inspiratie krijg voor het desbetreffende karakter. Plus dat ik opeens veel te veel inspiratie kreeg voor een poes genaamd Skyfall (omdat ik zaterdag optrad en we het liedje 'Skyfall' van Adele gingen zingen hihi) maar helaas was die naam al bezet. Echter geef ik niet zo snel op en kwam Juul op de naam Fallensky, en dus: hier ben ik! Ik vind Vixencry en Graywing best schattig saampjes, en omdat het me wel weer leuk leek om een 'harde' moeder voor een kitten te hebben, besloot ik me toch hier een aanmelding te schrijven, ook al zei ik eerder dat ik het niet zou doen. Ik heb gewoon mega veel inspiratie voor Fallenkit, en ik vond het passend dat ze een pessimist zou zijn. En omdat Muta ook redelijk pessimistisch is, dus ik weet al dat ik het leuk vind om een pessimist te bespelen. Alleen is Fallenkit echt het toppunt van een pessimistisch iemand. En dat lijkt mij een hele uitdaging, maar zou waarschijnlijk ook een heel fijne opluchting zijn als ik ergens mee zit, en ik met Fallenkit al mijn gevoelens even er uit gooi. Dus ja, ik weet niet meer wat ik nog meer wil vertellen, dus ik wens jullie heel veel succes met het kiezen van dit nest, haha. c;

Let the sky fall, when it crumbles, we will stand tall and face it all, together.
Nynke
Nynke
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-08-18
Leeftijd : 22
Woonplaats : In mn huis

https://nynkesdropping.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum