Nynkes dropping
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Branchtrove x Redpetal (Niet gekozen)

Ga naar beneden

Branchtrove x Redpetal (Niet gekozen) Empty Branchtrove x Redpetal (Niet gekozen)

Bericht van Nynke ma aug 20, 2018 10:24 pm

[justify]
Lieve Papa en Mama,
Ik stel mij even voor, hoewel dit eigenlijk best wel raar is. Want jullie weten natuurlijk nog niet wie ik ben, maar wat ík weet is van hoogste belang, dus luister. (Oh, is het heel erg dat ik jullie Papa en Mama noem? Aangezien ik wel jullie toekomstige zoontje ben.) Mijn naam is... nog een geheim. Om heel eerlijk te zijn weet ik dat ook nog niet, omdat jullie mij een naam zullen geven bij mijn geboorte. Ik ben nog niet geboren, en zit dus nog veilig in Mama's buikje. Jullie zijn Branchtrove (mijn papa) en Redpetal (mijn mama) en ik hou echt heel veel van jullie. Mijn broertjes en zusjes ken ik nog niet en ik weet ook niet met hoeveel we zijn. Mijn geaardheid zal waarschijnlijk Bi zijn, wat betekend dat ik zowel op katers als op poezen verliefd kan worden. Wanneer ik geboren word, zal ik de rang Kitten dragen, met ferm en trots. Ik ben een loyale Thunderclanner door dik en dun.

Ik heb een hele grote familie. Vooral mijn moederskant is groot. Papa heeft een zus, Twirldance. Mama heeft één broer en drie zusjes, Hazelfray, Snowdance, Sandpaw en Heronpaw. Haar ouders, mijn opa en oma, zijn Glowstick en Snowblossom. Ik heb ook nog een neefje en twee nichtjes, Twigkit, Jinglekit en Bloomkit, de kittens van Snowdance. Glowstick heeft weer twee broers en drie zussen, Arrowthrill, Zealspark, Bluewisp, Jewelgleam en Switkill. Zij zijn het kroost van Firestar en Icestorm. Grote familie, hé?

Aangezien het nodig is dat jullie alles over mij weten, komt mijn uiterlijk nu. Hoe zie ik er uit? Het zou natuurlijk veel makkelijker zijn als jullie gewoon zouden afwachten, maar goed. Ik lijk om de één of andere manier erg op mijn nichtje, tante, oma en overoma. Ja, ik heb een witte vacht. Mijn oogjes zijn van Papa, namelijk heel mooi groen. Natuurlijk beginnen mijn oogjes, net zoals bij iedereen, met kittenblauw, maar langzaamaan zal het groen verschijnen. Ik heb een kort vachtje, en ben een best wel grote kater. Met mijn mooie look steel ik iedereens hart, wees daar maar zeker van.
En als je wilt zien hoe ik er nou écht uit zie, open de spoiler hieronder voor mijn setje die Nynke zo mooi heeft gemaakt!
Mijn setjee!!:


Als derde komt mijn persoonlijkheid. Wat maakt mij nou echt 'ik'? Nou, ik kom op dit moment wel héél rustig over. Ik ben dat niet! Ik ben een grapjas, een charmeur en een druktemaker. Ik vind het echt heel leuk om sociaal heel actief te zijn, hoewel ik bij nieuwe personen nog best wel verlegen kan overkomen. Ik heb een erg goed gevoel voor humor, word nooit boos en hou van de vrede. Ik ben eigenlijk een heel lief jongentje. Ik heb niet zo'n groot verantwoordelijkheid, al zeg ik het zelf. Want weet je, ik heb niet voor niks broertjes en zusjes en jullie, Papa en Mama! Ik hou van avontuur, en ik hou van stoeien en spelen. Ik ben een nieuwsgierig aagje die elk naadje van de kous wil weten. Ook wil ik alles leren! Ik ben dus erg leergierig en ben best wel ambitieus. Want ja, later wil ik wel een gerespecteerde warrior worden, of misschien wel meer....

Mijn speler is Nynke, en weet je, ik denk dat ze mij heel goed kan spelen! Ik ben namelijk een beetje gebasseerd op haar hoofdkarakter, Snowdance. Maar Snowdance is niet meer jonge Snowkit, of Snowpaw en is dus niet meer zo vrolijk en druk. Zij heeft dus een nieuwe clown nodig, zeg maar. En dit is een wel héél geschikt nestje ervoor! Branchtrove en Redpetal is echt een super schattig koppeltje, en ja, Snowdance is toch wel een beetje betrokken bij Redpetal dus volgt ze Red's topics ook regelmatig. c: Enneh, ik weet niet zo goed wat ik over Nynke moet zeggen, behalve dat ze echt heel graag mij wil bespelen xD hehehe
Stieeeeekempjes wil ik dat zij mij wil bespelen maar sssst! Niemand door vertellen hoor!

Weet je, eigenlijk weet ik nog niet zeker of ik jullie zoon word, maar ik hoop van wel! Want jullie zijn de papa en mama die het meest geschikt voor mij zijn, en anders moet ik weer jàren wachten.. (;

Liefs,
(Hopelijk) Jullie zoontje
Nynke
Nynke
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-08-18
Leeftijd : 22
Woonplaats : In mn huis

https://nynkesdropping.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum