Nynkes dropping
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beartooth x Unknown x Faithleap (Nog niet gekozen)

Ga naar beneden

Beartooth x Unknown x Faithleap (Nog niet gekozen) Empty Beartooth x Unknown x Faithleap (Nog niet gekozen)

Bericht van Nynke ma aug 20, 2018 10:34 pm


GENERAL
Name Coralkit
Future names Coralpaw - Coralreef
Gender Shecat
Sexuality Hetero
Age Unborn
Parents Unknown x Faithleap
Siblings Unknown
Clan Windclan

APPEARANCE
Zodra je Coral ziet, weet je dat ze veel om haar uiterlijk geeft. Haar vacht is bijna altijd goed verzorgd, en ze straalt een zelfzekere, soms een beetje een hooghartige energie uit. Ze is een tortoiseshell, wat betekend dat er wit, zwart en rood in haar vacht zit. Haar vacht is lang, maar ondanks de lengte ervan zit het haast nooit in de klit. Ze is niet erg groot, waardoor haar vacht soms de grond aanraakt. Dit is natuurlijk niet handig, want dan wordt haar vacht sneller vies. Iets wat zij niet erg kan waarderen. Ze heeft diep groene ogen, met een licht vleugje geel erin. Haar neusje en pootkussentjes zijn licht roze.

PERSONALITY
Coral is een ontzettende ijdeltuit. Ze weet dat ze er goed uit ziet en maakt er gebruik van. Ze kan erg brutaal zijn, en de term ‘bitch’ past ontzettend goed bij haar. Ze kan soms eigenwijs zijn, hoewel ze wel naar oudere warriors luistert. Ze zal later een ontzettende flirt gaan worden, en wil het liefste alle katers achter haar aan hebben.
Omdat dit uiteraard in de rpg ontwikkeld en veranderd wordt, zal ik het hier bij houden. xD En het is moeilijk typen op je telefoon bij de tent rip

PERSON BEHIND THE CAT
My name is... Nynke
My age is... 16 jaar
My rpg experience is... 4 jaar ong
Actieve accounts door de jaren heen Dewflower - Thymewillow - Snowdance - Muta - Swallowflight - Deerleg - Firepaw - Coyotepaw.
Motivation
Ik heb -naast Cheetahrun nu- geen windclankarakter. Bovendien is het mij nog nooit gelukt om actief te worden in Windclan, iets waar ik verandering in wil brengen! Ik probeerde dit met Wishpaw, maar omdat haar karakter mij niet goed lag is dat mij niet gelukt. Tijd voor poging twee! Coral’s karakter is best nieuw voor mij. Ik heb nog nooit een tuttig poesje gespeeld, maar ik denk dat dat mij veel beter gaat lukken dan een poes die niks durft. Bovendien wil ik ook eens deel uitmaken van die grote Windclanfamilie, dus dit was mijn kans! Ik houd mijn aanmelding kort, aangezien ik dit bij de tent op mijn telefoon schrijf en hierdoor mijn mobiele data nogal leegraakt. Desondanks hoop ik dat dit genoeg informatie voor jullie is, en heel veel succes met kiezen! <3


Nynke
Nynke
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-08-18
Leeftijd : 22
Woonplaats : In mn huis

https://nynkesdropping.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum