Nynkes dropping
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maskheart x Cherrypelt (Niet gekozen)

Ga naar beneden

Maskheart x Cherrypelt (Niet gekozen) Empty Maskheart x Cherrypelt (Niet gekozen)

Bericht van Nynke ma aug 20, 2018 9:19 pm


Maskheart x Cherrypelt (Niet gekozen) Lb9f5
ღGeneral information
Name: Coralkitღpawღreef
Nicknames: CoralღCoღ(Als Warrior)Reefie
Gender: She-cat
Sexuality: Hetero
Clan: Thunderclan
Leader: Silverstar
Deputy: Snowdrop
ღ(Former)Medicinecat: Daddy!!ღMaskheartღ
Med. Apprentice: No one
Father: MaskheartღYou are the best Medicine cat for ever!
Mother: CherrypeltღI love you so much!
Sibblings:...ღLets go outside the camp!

ღHer appereance

Als je Coral naast Cherrypelt ziet, zie je direct dat Coralkit een kitten is van Cherrypelt. Ze heeft precies dezelfde vachtkleur, namelijk draagt haar kortharige vacht als patroon tortoiseshell. Alleen wat haar toch anders maakt, is haar witte staartpuntje, en haar oogkleur. Want alleen de oogkleur laat zien dat Maskheart haar vader is. Ze heeft mooie blauwe ogen, net zoals haar vader. Verder is ze niet erg stevig gebouwd. Ze is erg dun en ze ziet er daarom erg breekbaar uit.


ღHer inside

Ondanks haar lichaamsbouw, is Coral een erg drukke poes. Ze houdt van avontuur, en als kitten probeert ze altijd het camp uit te komen.  Ze kwebbelt altijd, en kan haar mond nooit houden. Ook is ze erg brutaal. Ze heeft overal een mening over. Ze  flapt snel iets eruit wat ze dan niet echt bedoelt. Coral is snel boos, en heeft ook wel woedeaanvallen, en wanneer ze over zijn, is ze doodop. Ondanks haar brutaliteiten is ze ook een heel gezellige poes, waarmee je graag een praatje zou willen hebben.


ღHer skills

Snelheid:+++--
Haar snelheid is normaal voor een Thunderclankat. Ze is niet super snel, maar ze kan wel redelijk hard rennen.

Jagen: ++---
Omdat ze erg onvoorzichtig is, verraadt ze zichzelf snel als ze jaagt.  Ze is daarom niet heel erg goed in jagen, maar toch nog matig.

Behendigheid: ++++-
Coral is erg behendig, en haar bewegingen zijn bijna vloeiend.

Vechten: ++---
Coral is niet erg sterk, en is dan ook geen beduchte tegenstander. Wel kan ze heel erg goed ontwijken.

Volhouden: +++--
Coral is een best wel erge volhouder. Niet extreem, maar toch. In een gevecht geeft ze niet snel op, ookal is haar tegenstander veel sterker.

Kijk vermogen: ++++-
Ja, Coral heeft een scherp beeld. Ze is zeker niet blind. Ze houdt alles om haar heen in de gaten. Soms lijkt het wel alsof ze ook ogen in haar achterhoofd heeft, wat natuurlijk niet zo is.

Reuk vermogen: +++++
Coral is dé spoorzoeker. Haar neus vangt elk luchtje op. Ze ruikt echt alles, kan je zeggen.

Hoor vermogen: +++--
Coral heeft een gemiddeld gehoor.

Sociaal: ++---
Sociaal.. Daar is Coral niet zo goed in. Ze vindt iemand snel onaardig, en kan snel boos zijn.



ღMe.Smile
Nou, hoi! Ik ben Nynke.Smile
Ik zit hier op WC ongeveer een half jaar, en rpg ongeveer ook zo lang. Ik ben hier ook niet zo heel erg bekend.
Omdat ik te lui ben om nu een voorbeeldpost te schrijven, moet je voor mijn Posts maar bij Dewpaw. kijken. Stiekem wist ik nog niet echt dat Maskheart en Cherrypelt verliefd op elkaar waren, maar nu ik wat topics heb gelezen, vind ik ze super leuk samen. Ik heb heel veel inspiratie voor Coralreef, en zou heel erg blij zijn als ik gekozen word.Want ik ben nog nooit gekozen voor een kittensearch.:c
(Lekker kort en krachtig c:)
Nynke
Nynke
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-08-18
Leeftijd : 22
Woonplaats : In mn huis

https://nynkesdropping.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum