Nynkes dropping
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lakeside x Crismoncry (Niet gekozen)

Ga naar beneden

Lakeside x Crismoncry (Niet gekozen) Empty Lakeside x Crismoncry (Niet gekozen)

Bericht van Nynke ma aug 20, 2018 9:25 pm

[quote="Dewflower"]
General
Name: Silencekit
Former Names:....
Future Names: Silencepaw, Silenecevoice, Silencestar?, ......?
Prefix;
In het begin zal ze helemaal niet kunnen praten, ze gaat pas echt goed praten als ze al Apprentice is.
Suffix;
Ze heeft een spraakgebrek, en ze schaamt zich er zo voor dat ze bijna nooit iets zegt.
Gender: She-cat
Age: Unborn
Place of birth: Unknown
Season of birth: Greenleaf, or Leaf-fall.

Clan and familly
Clan: The clan of shadows~Shadowclan
Leader: The star with a Shrew~ Shrewstar
Deputy: The inner of a ghost~ Innerghost
Medicinecat: The little stream~ Littlestream
Medicinecat app.: The paw of the Frost~ Frostpaw
Mother: Dear mommy!!~ Crismoncry
Father: Who are you, in Starclansname?~ Lakepaw
Aunt: Uhm.. Hey!~ Vanillapaw
Sibblings: I want play with you!~ Unknown

Outside
Build: Silence is een sterk gebouwde poes waar je duidelijk haar spieren kan zien.
Fur color: Hoofdkleur is wit, en ze heeft oranje vlekken.
Fur length: In het begin een donzig halflang vachtje, die steeds korter wordt.
Eyes: Blauw
Nose and padpaws: Roze.
Pictures:


Inside
Likes: Rust, respect, vrijheid, vrienden.
Dislikes: Pesten, wonden, bloed, vijanden, geslotenheid, oorlog, drukte.
Fears: Gepest worden, moorden, uitgelachen worden.
Keywords: 
Kittentijd: Vrolijk, speels, stil, clown, enthousiast.
Apprenticetijd: Vrolijk, kletskop, clown, enthousiast.
Warriortijd: Ernstig, wantrouwend, snel op haar teentjes getrapt, stil, gesloten.

Kitten:
Sinds dat haar oogjes open zijn, is ze bomvol enthousiasme en altijd vrolijk. Ze speelt graag met de andere kittens, en vind het erg leuk om de clown te spelen. Het enige wat ze niet kan, wat een normale kitten áltijd doet, is volop kletsen. Ze kan niet praten, en het enige geluid wat je uit haar krijgt is een soort van brommen. Zelf heeft Silence helemaal niks door, en is altijd een vrolijke clown. Langzamerhand, als ze bijna Apprentice wordt, krijg je soms, woorden zoals: "Ik ook!", "Spelen!", "Grapje!" etc. uit haar. Maar dat is meestal een rauw gemiauw, wat je niet goed kan verstaan.


Apprentice:
Nu kan ze een paar zinnetjes helemaal goed, en ze wil graag laten horen dat ze die al kan. Daardoor kletst ze ronduit en tegen iedereen. Zelf heeft ze niet door dat ze een spraakgebrek heeft, en vind zichzelf kei-goed. Ze is nog steeds heel vrolijk en een clown en trekt zich niet veel van de pesterijen aan, die langzamerhand ontstaan. 


Warrior:
Als ze een Warrior is, heeft ze pas door dat er met haar stem mooi iets mis is. Ze trekt zich helemaal terug, en word heel erg gesloten. Ze durft nauwelijks meer iets te doen, zo erg zijn de pesterijen. Dat Silencevoice ongelukkig is, zie je wel, maar verder laat ze haar emoties niet meer los. Ze is niet meer de vrolijke, enthousiaste clown wat ze vroeger is geweest en krijgt uiteindelijk ook een ernstige frons op haar gezicht.


Skills
Luisteren ++++-
Praten +----
Jagen +++--
Klimmen ++++-
Springen ++---
Sluipen +++--
Zwemmen ++---
Vechten +++--
Mentaal ++---


Voorbeeldposts
Kitten:

Apprentice:
 

*(Als je het niet goed kunt lezen: "Ik ga lekker jagen! Etc" **"Ik heb je!"
Warrior:

***"Waarom ik?! Ow, Starclan.."

Me
Ik ben niet zo bekend hier, maar ik ben dus Nynke. Ik ben 12 jaartjes jong en ik zit hier zo'n 3 maanden van mijn 4 maanden rpg tijd. Mijn bekendste account is Dewpaw, en mijn rpg-topics zijn meestal van de honderd tot de driehonderd woorden lang. Mijn motivatie is vooral omdat ik Silence al zo'n vijf weken in mijn hoofd heb, en ik denk dat ik haar ook echt actief kan maken. Ik ben nog nooit gekozen, met mijn zoveelste aanmelding, maar ik heb altijd goede hoop [size=16]en zet gewoon door. [/size
Nynke
Nynke
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-08-18
Leeftijd : 22
Woonplaats : In mn huis

https://nynkesdropping.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum