Nynkes dropping
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Glowstick x Snowblossen (Gekozen)

Ga naar beneden

Glowstick x Snowblossen (Gekozen) Empty Glowstick x Snowblossen (Gekozen)

Bericht van Nynke ma aug 20, 2018 9:39 pm

◆S◆N◆O◆W◆F◆I◆E◆L◆D◆

◆G◆E◆N◆E◆R◆A◆L◆
NAME:◆Snowkit◆Snowpaw◆Snowfield◆Snowstar?◆
PREFIX 'ND SUFFIX:◆Ze heeft een witte vacht als sneeuw, en is vernoemd naar haar moeder.◆◆◆Omdat ze goed is in jagen op openvlaktes◆
GENDER:◆She-cat◆
RANKINGS:◆UNBORN◆Kitten◆Apprentice◆Young Warrior◆Warrior◆Senior Warrior◆Medicine Cat?◆Deputy?◆Leader◆Elder(?)◆
CLAN:◆Thunderclan◆

◆R◆E◆L◆A◆T◆I◆O◆N◆S◆
◆THUNDERCLAN◆
[Wie◆Rang◆Relatie◆Tekstje◆]
◆Silverstar◆Leader◆Leader van haar Clan◆Wow! You're leader of the Clan! Supercool!◆To be repected◆
◆Snowbell◆Deputy◆Deputy van haar Clan◆I want to be Deputy after you!◆To be respected◆
Jayfeather◆Medicine Cat◆Medicine Cat van haar Clan◆I really scared about you, because you know Starclan!◆To be respected, a little bit scary◆
Mistpaw◆Med. Cat App.◆Med. Cat App. van haar Clan◆Uhh.. Hey?◆No status◆
Glowstick◆Warrior◆PAPAA!◆DAAAAAD!!! I LOVE YOUU!!!◆ Family, Love, To be respected◆
Snowflower◆Warrior/Queen◆MAMMIE!!!◆MUUUUM!!! I love you so much!◆ Family, Love, To be respected◆
Siblings◆Unborn/Kitten◆Broertjes en zusjes◆Let's play together! I'm the leader of the clan!!Family, love
◆RIVERCLAN◆
--
◆SHADOWCLAN◆
--
◆WINDCLAN◆
--
◆ROGUE◆
--
◆KITTYPET◆

--
◆BLOODCLAN◆
--

◆O◆U◆T◆S◆I◆D◆E◆
BUILDING: ◆Breedgebouwd◆
FUR LENGTH: ◆Lang◆
FUR COLOR: ◆Wit/Cream◆
EYES:◆Fel blauw◆
NOSE AND PADS COLOR:◆Roze◆
Picture::

◆I◆N◆S◆I◆D◆E◆
◆Vriendelijk◆Snel op haar teentjes getrapt◆Loyaal◆Vrolijk◆Rustig◆Speels(Als kit)◆Nieuwsgierig◆Kan niet liegen◆ Bijt van zich af◆ Zelfstandig◆

◆Snowkit is een erg vriendelijke kitten. Ze is rustig, maar als je haar uitdaagt op een potje spelen, doet ze gezellig mee. Hoewel, ze kijkt liever naar de wedstrijdjes die de andere kittens doen. Als je haar plaagt, word ze erg snel boos. Ze is namelijk heel erg snel op haar teentjes getrapt. Ze bijt ook graag van zich af, en is een erge doorzetter. Ook is Snow erg nieuwsgierig, en wil alles, maar dan ook echt alles van de langskomende katten weten. Hoe ze heten, wie ze zijn, hoe oud ze zijn, enzovoorts enzovoorts. Ook haat ze liegen, en spreekt altijd de waarheid. Toch kan ze af en toe in de problemen komen, omdat zij vaak de activiteiten van haar littermates en vrienden verklikt. Daarom is ze ook wel redelijk zelfstandig, omdat ze toch meestal boze blikken in haar richting krijgt. ◆
◆De rest word in de RPG uitgewerkt◆

◆S◆K◆I◆L◆L◆S
◆JAGEN◆  ●●●○○
◆VECHTEN◆ ●●●○○
◆SNELHEID◆ ●●●●○
◆KLIMMEN◆ ●●●○○
◆ZWEMMEN◆ ●○○○○
◆SPRINGEN◆ ●●●●● - Ze kan UITSTEKEND springen.
◆REFLEXEN◆ ●●●○○
◆SOCIAAL◆ ●●○○○

◆ME◆MY◆&◆MYSELF
NAME: ◆Nynke
NICKNAMES: ◆Nyn◆Nynklie◆Nynie◆Nynoos◆
AGE:◆Bijna 13 x3
RPG EXPERIENCE: ◆Hier eigenlijk alleen maar. Ik zit hier vanaf eind april 2014◆
MOTIVATIE:◆Tja.. Waar zal ik mee beginnen.. Ten eerste ben ik behoorlijk fan Glowstick's karakter. Ik wist niet echt dat deze twee een koppeltje zouden worden, maar nadat ik Snowblossom's karakter heb doorgelezen, ben ik het met Lolo eens. Die twee worden waarsschijnlijk het schattigste koppel ever! Ik heb erg veel inspiratie voor Snowfield, ook vanwege de naam (a), maar ook gewoon omdat ik haar leuk vind, en als ik word gekozen, beloof ik jullie met m'n leven(neeeeh), dat ik haar actief houd. :'D
Nynke
Nynke
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-08-18
Leeftijd : 22
Woonplaats : In mn huis

https://nynkesdropping.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum