Nynkes dropping
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hate x Lightleaf (Gekozen)

Ga naar beneden

Hate x Lightleaf (Gekozen) Empty Hate x Lightleaf (Gekozen)

Bericht van Nynke ma aug 20, 2018 9:31 pm



Swallowkit


Hoi! Ik ben Swallowkit. Ik heet zo omdat toen ik geboren was, een zwaluw over me heen vloog. Ik zou later erg graag Swallowflight willen heten, omdat ik erg snel ben, al vind ik dat zelf. Ik ben een Thunderclankitten en mijn mama is Lightleaf en mijn papa is Hate, een Bloodclanmember. Hoewel één of twee broertjes of zusjes van mij richting Hate gaan, blijf ik lekker bij mama. Oja, ik ben een poes, ofwel een meisje.  Ik ben een zwarte kitten met blauwe ogen, en heb een redelijk korte vacht. Ik lijk qua uiterlijk best veel op papa. Ik ben niet zo heel zwaar gebouwd, eigenlijk ben ik best wel  dun. En groot ben ik ook al niet. Ik wil later heel erg graag groot en sterk worden, en dan deputy of leader worden! Dat lijkt mij heel gaaf! Ik ben een hele grote kletsmeijer en ik kan mijn bekje niet dichthouden! Oja, er is één klein probleempje. Mijn linkeroog doet het niet. Hij is blind, zoals de medicinecat dan heeft gezegd. Hij ziet er wel heel erg normaal uit. Nou ja, niks aan te doen. Verder ben ik heel erg gezellig en vrolijk. Ook ben ik heel erg nieuwsgierig en leergierig. Ik leer erg snel. Ik vind het leuk om bij de Elders langs te gaan zodat ik hun verhalen over vroeger kan horen. Dat vind ik heel erg leuk! Ik hou ook van stoeien met mijn broertjes en zusjes. Ik ben een echte vechtjas! Ik heb heel veel zelfvertrouwen, en ik weet wat ik wil. Ik kan later als ik groot ben goed jagen, vechten en klimmen, maar ik kan echt niet zwemmen. Ik haat water! Daar wordt je vacht zo vies van! Ik ben niet zo heel erg snel, maar ik kan wel goed springen, en ik ben lenig.

Motivatie en Voorbeeldpostje:
Ik heb al een hele lange tijd inspiratie voor een kitten/kat met één blind oog, maar toch warrior wordt. Ik heb dus echt heel erg veel inspiratie voor Swallowflight. Ook stalk ik jullie koppeltje echt(Niet dat ik opeens ergens in een topic val ofzo xD). Ik vind de relatie tussen Lightleaf en Hate echt fantastisch. C: Ik heb echt heel veel zin om echt actief met een kat te worden, want nu is alleen Thymewillow actief bij mij. Ik heb echt zin om met Swallow een vlotte, en lange tijd actief te zijn en met haar te rpgen!

Voorbeeldpost:
De kitten keek naar de maan. Ze was de Nursery uitgeslopen, en was naar de maan gaan staren. Waarom? Dat wist ze zelf ook niet echt, maar ze had gewoon veel te veel energie om te kunnen slapen.  Ze keek vrolijk om zich heen, en had zin in een gesprek, maar er was niemand, dus begon ze gezellig tegen zichzelf te brabbelen. "Ikke, Swjallowkjit. Hihihihi. Swjallowkjit. Lailief. Mama." Ze probeerde haar eigen naam en die van haar moeder, Lightleaf, uittespreken. Helaas kon deze nog niet zo goed praten, want ze was nog maar een paar weken oud. Ze keek weer naar de maan, en probeerde deze uittespreken. "Maan. MAAN! Maan maan maan maan!" Het lukte, en daar was Swallow heel erg tevreden mee. Terwijl ze het woordje steeds uitsprak, zag ze een nu ding wat ze probeerde uittespreken. "Ots. Ots. OTS! Hihihihhi!" brabbelde ze. Ze probeerde rots uit te spreken. Een gaapje ontsnapte haar mond, en Swallowkit knipperde verwoed met haar oogjes. "Ikke moe. Ikke moe. Mama..." murmelde ze onduidelijk en ze slofte weer naar de Nursery toe. Terwijl ze weer tegen haar moeder aankroop, zei ze nog een keer: "Mama moe..." En ze sliep in.

Nynke
Nynke
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-08-18
Leeftijd : 22
Woonplaats : In mn huis

https://nynkesdropping.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum