Nynkes dropping
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lurkingshade x Roughflower (Gekozen)

Ga naar beneden

Lurkingshade x Roughflower (Gekozen) Empty Lurkingshade x Roughflower (Gekozen)

Bericht van Nynke ma aug 20, 2018 10:31 pm







» general
name » rosekit
former names » //
future names » rosepaw - rose???
meaning 'rose' » rose ofwel roos. ze krijgt haar naam vanwege, toen ze geboren werd, haar zachte en tedere lichaampje dat in eerste instantie niet direct met actie begon, maar toch uiteindelijk de moed had om naar het warme lichaam van haar moeder te gaan om daar te drinken.

or

name » deerkit
former names » //
future names » deerpaw - deer???
meaning 'deer' » deer ofwel hert. ze wordt vernoemd naar fawnstep. 'fawn' betekend namelijk reekalf, en is dus letterlijk een jong hertje. waarom ze vernoemd wordt mogen jullie zelf verzinnen! c:

gender » she-cat
age » 0 moons
sexuality » bi
birhtplace » shadowclancamp/territory
season of birth » leaffall/leafbare
based on » swallowpaw (van iro, maar was vroeger mn hoofdaccount c': )

» clan and relationships
clan » shadowclan
leader » innerstar
deputy » tallshadow
medicine cat » acefray
mentor  » //
apprentices  » //
parents » lurkingshade(dad) & roughflower(mom)
siblings » unknown
aunts and uncles » winddancer, ivywing, emberspark, dawnpaw & woodpaw (dad's side)
slatefur, aurorasky, hailpaw (mom's side)
half aunts and uncles » crescentpaw, rainpaw, heavepaw, flintpaw, sorrelkit & swankit (both sides) bitterpaw, reedpaw greypaw & nightpaw (dad's side) trushkit, magpiekit & starlingkit (mom's side)
grandparents  » thrushdive & snowynight (dad's side) ashdrizzle & fawnstep (mom's side)

» appearance
rosekit is een redelijk klein gebouwde poes, en ziet er kwetsbaar uit. maar achter haar 'schattige' uiterlijk zit een heleboel pit en intelligentie. de katten die rose niet kennen zullen dus vaak haar onderschatten, maar rose zal meestal een woord klaar hebben.
rose heeft een korte, rossige vacht met een zwak tabby patroon. ze is erg trots op haar vachtje en zal er dus ook haar uiterste best voor doen om het altijd netjes en glimmend te houden. haar ogen zijn in haar eerste moons blauw/groen, maar later zullen haar ogen een groene kleur krijgen.

or

deerkit is een tuxedo kitten, en heeft dus een zwart-witte vacht. ze lijkt daardoor erg veel op lurkingshade, haar vader. maar haar mooie, blauwe ogen heeft ze van haar moederskant geërfd. deer is erg trots op haar vacht en zal het dan ook koste wat kost netjes houden. verder is haar bouw een erg nadelend kenmerk aan haar, aangezien ze redelijk klein is en er kwetsbaar uitziet. deer vindt dat erg vervelend, maar leert er op den duur mee omgaan.


» personality
likes » dingen weten » de baas zijn » haar ouders
dislikes » katten die vinden dat ze schattig is » andere bazige katten » siblings(?)

ze is, ondanks haar kwetsbare uiterlijk, een poes die stevig in haar schoenen staat. wanneer haar iets niet lukt, gaat ze zo lang door totdat het gelukt is. ze is een poes die  erg nieuwsgierig is naar verschillende dingen. ze zal dus ook snel dingen gaan doen die niet de bedoeling zijn, en kan dus, ook vanwege haar grote mond, snel in de problemen komen. maar dom is ze niet! ze erg intelligent, en ze weet zich vaak uit benarde situaties te praten. ze luistert amper naar anderen. ze is erg eigenwijs, en gaat snel haar eigen weg. je zou best kunnen zeggen dat ze daardoor absoluut niet in een clanleven past, maar dat is ook weer niet zo. ze is alleen een leiderstypetje, is graag de baas tegenover anderen, maar op zich kan ze wel goed samenwerken. ondanks dat ze vindt dat ze alles kan, moet ze nog veel leren. zo komt ze er op den duur wel achter dat ze soms wél moet luisteren naar anderen. ook neemt ze graag risico's. zonder risico's is het leven saai, niet waar? verder is ze een echte avonturier, en gaat er graag op uit. Ze is verder ook erg ambitieus, en zal dus ook ontzettend veel haar best doen om één van de beste warriors te zijn. ook is het zo, omdat ze eigenwijs, ambitieus en avontuurlijk is, maar boven alles graag risico's neemt een echte doorzetter. heeft ze een doel? dan zal ze het halen. niets staat haar in de weg. zelfs als ze eventjes één, of misschien twee regeltjes moet breken.

verder laat ik de rpg haar gang gaan!

» skills and attributes
skills » van o, naar v, naar g, naar u.
strength » g
defense » g
speed » v
stamina » u
intelligence » g

extra »
swimming » o
climbing » v
sight » g
hearing » g
smell » v

attributes »
leadership » g
herb knowledge » o
hunting » u
survival » v
dit is wss wanneer ze warrior wordt. heb het alleen even opgeschreven zodat je wat beter kan zien wat haar sterktes en zwaktes ongeveer zijn.

» motivation
yo! ik ben nynke, en rpg zo'n 2 jaar alweer. c: maar goed, we hebben het niet over mij, maar ik zal jullie vertellen waarom ik nou deze aanmelding hier neergezet heb. in mijn noobtijd werden de kittens zowel van trushdive x snowynight als die van ashdrizzle x fawnstep gekozen. ik als noob had natuurlijk echt een slechte aanmelding gemaakt, maar ik heb wel altijd de kittens van t x s en a x f gevolgd! roughflower heeft echt een super leuk karakter, en als moeder lijkt ze me echt fantastisch. lurkingshade heb ik niet zo veel meegemaakt, maar dat kwam op den duur ook omdat ik gewoon geen shadowclanaccount had, en daardoor steeds minder in het gebied van shadowclan zat te rondneuzen. echter ben ik nog steeds van mening dat, naast bloodclan en thunderclan, shadowclan één van de leukste clans is. daardoor komt deze ks echt ideaal! ik heb een tijdje terug swallowpaw weggegeven omdat ik een beetje met haar vastgelopen was sinds ze depressief was geworden, en ik al een verhaallijn voor d'r gemaakt had om naar bloodclan te gaan. maar heb daar nooit echt iets mee gedaan tbh. toch wil ik nog is een karakter bespelen die een klein beetje hetzelfde karakter heeft als swallow, en rose/deer kan me daar goed mee helpen! ik merkte namelijk dat ik het ontzettend leuk vond om een bazig karakter te bespelen, en ja, rose/deer wordt echt wel zo'n bazig typje. maar ik weet van mezelf dat ik me nooit echt goed aan karakterbeschrijvingen kan houden, en dat ik het allerliefst de rpg de gang laat gaan. ik had eerst de naam rose gekozen, maar kon mezelf toch niet echt in de naam en het bijbehorende uiterlijk vinden. ook vond ik een super schattig kittenplaatje die ik heel graag wilde gaan gebruiken! daarom heb ik ook nog een tweede optie neergezet, namelijk deerkit, die behalve de naam en het uiterlijk precies hetzelfde is als rose. ik heb o n t z e t t e n d   veel inspiratie voor rose/deer, omdat ik atm geen bazig karakter meer heb, en omdat ik haar nu al geweldig vind! verder heb ik het altijd leuk gevonden om karakters vanaf hun geboorte te bespelen, omdat je echt een ontwikkeling in de karakters kunt zien. rose/deer vind ik ook gewoon zo'n typische shadowclanner, en het lijkt me bovendien geweldig om deel te nemen in die veel te grote familie. c':
heel veel succes met kiezen, bo en nath!







setje rose!:

setje deer!:
Nynke
Nynke
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-08-18
Leeftijd : 22
Woonplaats : In mn huis

https://nynkesdropping.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum