Nynkes dropping
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Claw x Howl 2 (Gekozen)

Ga naar beneden

Claw x Howl 2 (Gekozen) Empty Claw x Howl 2 (Gekozen)

Bericht van Nynke ma aug 20, 2018 10:29 pm


Claw x Howl 2 (Gekozen) Tumblr_n6jruaT5pd1tb2ajko1_500


Did you miss me?
Introductie is niet nodig, of wel soms? Mochten jullie mij nog niet kennen; shame on you. Shame, shame, shame. Waarschijnlijk zijn jullie weer van die 'innocent, adorable, ordinairy cats' die ik met gemak zou kunnen bedriegen. Oké, oké, dat komt later wel. Want zo'n stom volgordetje is natuurlijk hartstikke belangrijk. Dus, hier gaan we dan maar.

Mijn naam is Moriarty. Jim Moriarty. Oké, ik geef toe. Moriarty zal ik er later aan toevoegen. Jullie noemen mij gewoon Jim. Jim. JIM! Volstrekt idioot. Echt krankjorum. Ik kan lang doorzeuren over mijn voornaam -want ik blijf stug volhouden dat ik Moriarty heet-, maar daar schieten we niks mee op. Waarom jullie mij Jim noemen is mijn overigens een raadsel, want het is en blijft de gekste naam ooit. Moriarty is leuker. Punt.

Dusss, let's talk about YOU! Mannenversie is meneer Claw, leidertje van Bloodclan en de vrouwenversie, dames en heren, houd u vast aan elkander, is Howl, een dametje die ook aan de Bloodclan toebehoort. Beiden zult gij mijn ouders zijn. Niet dat ik er blij mee ben, want, liever was ik zomaar ontstaan. Uit niks. Dan was ik nog beter dan de rest. Maar helaas pindakaas, dit is nog niet mogelijk. Mijn halfbroers zijn Cobra en Cloud en halfzusje is Yu. Mijn oudere broers en zus zijn Areum, Chawl en Jackdaw. Ben niet echt van plan om daar mee om te gaan. -te weinig iq- (god, wat is dit toch vreselijk saai! kan ik niet gewoon aangenomen worden omdat ik gewoon MORIARTY ben?!?!?!)

Trouwens, ik zit natuurlijk in Bloodclan.

Maar da's logisch.
Claw x Howl 2 (Gekozen) Tumblr_mgq017XUJz1riqid5o1_500


What next?
Oh ja! Mijn uiterlijk.
In het kort: ik ben een kopie van mijn vader. Korte vacht, groene ogen.
Helaas, word dit stukje toch ietsjes langer dan verwacht; ik ben klein. Ik ben miniscuul. Oké, nu overdrijf ik. Maar ik werk meer met mijn brein dan met mijn bouw. Als het op een gevecht uitkomt, zal ik gegarandeerd verliezen. Dus moet ik anderen misleiden, bedriegen en chanteren. En gelukkig, ben ik daar goed in. Maar dat zie je in het volgende stukje -dit is volstrekt belachelijk holymenoly- .
Let's go on!
Claw x Howl 2 (Gekozen) Tumblr_mklv3wRxEE1rt7d4bo1_500


Life's a game, and I'm playing you
insiiiiiide
Claw x Howl 2 (Gekozen) Tumblr_ojxv0lx9Y01s1oat1o1_500


motivation goes here


wipje c:
[/center]
Nynke
Nynke
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-08-18
Leeftijd : 22
Woonplaats : In mn huis

https://nynkesdropping.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum