Nynkes dropping
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Claw x Howl (Niet gekozen)

Ga naar beneden

Claw x Howl (Niet gekozen) Empty Claw x Howl (Niet gekozen)

Bericht van Nynke ma aug 20, 2018 10:10 pm

]
What's wrong being

Confident




Some general info -
Name - Confident
Meaning - Overtuigd, zelfverzekerd
Nicknames - Con , Confi
Ik kom eigenlijk aan die naam omdat ik precies op het moment dat ik deze kitten search zag Confident van Demi Lovato aan het luisteren was. Vandaar eigenlijk. Plus leek het mij leuk àls hij gekozen wordt dat hij snel zijn plekje zal opeisen, en heel snel keuzes zal maken.
Theme - https://www.youtube.com/watch?v=cwLRQn61oUY
Gender - Male
Sexuality - Bi

Clan info -
Clan - BloodClan
Leader - Claw
Commander - Zira
Rank - Kitten
Former ranks - None
Future ranks - Young One - Member - ...?

Relationships -
Father - Claw - Do you think I'm not good enough for you? I'll show it!
Mother - Howl - Give me love, please.
Siblings - Chawl, ... - Hmpf, do you think you are better then I am?
Half-siblings - Cloud(dust), Yu, Cobra - Hi, I think?
Grandpa's - Finn, ... - No comment
Grandma's - Felcia, ... - No comment
Uncles - Trigger - No comment
Aunts - Cassidy - No comment

Appearance -
Confident is maar een kleine kater. Hij zal zich ergeren aan de grootte en zal proberen altijd er groter uit te zien, ongeacht wat de anderen van vinden, als hij maar stoer is. Hij is een zwarte,  iet wat smalle, kater. Slank, maar er zitten onder zijn vacht genoeg spieren die zodra hij getraind wordt duidelijk zichtbaar worden. Hij heeft fel groene ogen, met een tintje geel er in. Hij lijkt daardoor redelijk op Claw, ondanks zijn bouw. Hij is kortharig, staat hoog op zijn poten, en een lange staart. Ook zijn zijn klauwen groter dan normaal, wat hij weer geërfd heeft van zijn vader.
Plaatje (ogen moeten nog groen gekleurd worden):

Personality -
Keywords - Zelfverzekerd, stoer, speels, excentriek, bedoeld het goed.

Confident zal zodra hij geboren wordt al een leiders typje zijn. Hij is zelfverzekerd, 'stoer' en houdt ontzettend van stoeien. Als kitten ziet hij álles als een spelletje wat 'van hem' is, en hij zal dus ook geen tegenspraak dulden. Het is zijn spelletje, en daar mee uit. Je moet je niet met hem bemoeien. Hij is excentriek, en zal snel dingen er uit flappen, ook al bedoeld hij het niet zo. Als je hem dus niet goed kent zal hij ook niet al te vriendelijk overkomen. Hij bedoeld het goed, maar weet gewoon niet wat kwetsend is. Hij zoekt daarom vaak grenzen op, en hij zal ze dan ook af en toe per ongeluk overschreden. Echter zal hij wel proberen de leiding te nemen van alles en iedereen, en zal dus ook een grote mond hebben. Toch is zijn hartje nog goed, en zal het dus allemaal goed bedoelen.
Likes - Stoeien, spelen, leider zijn van 'iets'
Dislikes - Katten die niet doen wat hij wil, angst.


Keywords - Flirter, excentriek, zoekt grenzen op, stoer, pestkop, leider van 'vriendengroep?', zoekt ruzies.

Later zal hij zich ergeren aan zijn bouw. Hij wil de grootste, stoerste en knapste van iedereen zijn. Knapste kan hij al in zijn zak stoppen, want flirten is ook één van zijn goede kwaliteiten. Ondanks zijn onhandigheid, is hij als jonge, knappe kater erg aantrekkelijk en zal door zijn kletspraat zó een aantal poesen op hem verliefd kunnen laten worden.  Ook zal hij nu veel bewuster zijn dat hij grenzen opzoekt, en heeft hier plezier in. Hij vindt het leuk katten te irriteren, te pesten, te beledigen, ga maar door. Hij zal totaal geen goede connectie hebben met zijn andere siblings, en zal zich daarom langzamerhand zich ook afwenden van zijn ouders. Hij zal zeer waarschijnlijk een soort van vriendengroepje oprichten, waar hij natuurlijk de leider van is. Hij zal zich steeds meer stoer gedragen, en zal vaker ruzie zoeken met oudere katten. Gewoon voor de lol.

Keywords - Pestkop, Bi, flirter, trekt zich beetje bij beetje terug, zoekt meer contact met familie, denkt voordat hij iets zegt, gemeen, ...?

Als volgroeide kater is hij nog steeds een pestkop, maar zal zich iets minder gemeen optreden. Hij flirt nog steeds graag, maar ontdekt ook langzamerhand dat hij zowel op poezen als op katers valt. Dit zal hem wat meer terugtrekken, aangezien hij denkt dat dat 'verkeerd is'. Hij zal ook beetje bij beetje wat contact met zijn familie opzoeken, hopende dat die nog iets van hem willen weten. Hij gaat meer denken voordat hij iets doet, maar blijf nog steeds gemeen. Verder laat ik dit aan de RPG over.


Skills -
Als hij warrior is -
Hearing - *****
Fighting - *****
Sight - *****
Smelling - *****
Sociality - *****
Running - *****
Agility - *****
Climbing - *****
Jumping - *****
Swimming - *****
Hunting - *****

Le moi -
Naam - Nynke c:
Leeftijd - 13
Actieve account(s) - Swallowpaw, Dewflower, Snowkit, Muta
RPG-ervaring - Bijna 2 jaar nu, denk ik.
Motivatie -
CLAW EN HOWL KITTENS, WAT DOEN JULLIE MIJ AAN?! Ik ben sowieso fan van Claw en Howl, zonder het koppel. En samen zijn ze ook zó schattig saampjes, en nu kittens? You're killing me. Ik hou écht van dit koppeltje, dus ik moest een aanmelding maken. Plus, ik hou van evil karakters, ook al heb ik geen evil kat. Dus dit is mijn gelezen kans! Confident is echt een bastard, die iedereen het probeert moeilijk te maken, en ik heb er dus best veel inspiratie voor hem. Ik heb eigenlijk ook geen actieve katers, dus daar wil ik ook een verandering in brengen.
xx



C O N F I D E N T





Nynke
Nynke
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-08-18
Leeftijd : 22
Woonplaats : In mn huis

https://nynkesdropping.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum