Nynkes dropping
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tigergaze x Mousewish (Niet gekozen)

Ga naar beneden

Tigergaze x Mousewish (Niet gekozen) Empty Tigergaze x Mousewish (Niet gekozen)

Bericht van Nynke ma aug 20, 2018 9:51 pm


Tigergaze x Mousewish (Niet gekozen) 24blt9f

» Name: Crowkit
» Past names: None
» Future names: Crowpaw - Crowhunter
» The meaning: Prefix - Toen Crowkit geboren werd, vloog er een kraai boven Mousewish langs. Bovendien had hij bij de geboorte zijn haar in plukken overeind staan, waardoor het zwarte gedeelte op veren leek.

Suffix - Als apprentice was al te merken dat hij een goede jager was. Daarom heeft hij het suffix 'hunter' gekregen.  

Dit kan nog veranderd worden.

» Gender: Tom-cat
» Sexuality: Hetero
» Voice: Als kitten heeft hij een nogal hoog stemmetje, waar hij niet zo blij mee is. Maar zodra hij apprentice wordt verlaagd zijn stem al een beetje, en wanneer hij warrior wordt heeft hij een zware, lage stem.
» Theme: Heeft 'ie nog niet.
» Age: Unborn
» Season of birth: Greenleaf
» Place of birth: Unknown


Tigergaze x Mousewish (Niet gekozen) 35k5uzl

» Clan: Windclan
» Leader: Everstar
» Deputy: Frostfaith
» Parents: Tigergaze (dad) x Mousewish (mom)
» Littermates: Unknown
» Grandparents: Darkfire (granddad) x Runningbrook (grandmom) (dads side) Sparrowfeather (granddad) x Brindleleaf (grandmom) (moms side)
» Aunts and Uncles: Mistfeather, Plumpaw, also have lots of half aunts and uncles, (dads side) Puddlepaw, Quietpaw, (moms side)
»Crush: Haven't got one yet
» Mate: Haven't got one yet
» Kittens: Haven't got one yet
» Mentor: Haven't got one yet
» Apprentice: Haven't got one yet


Tigergaze x Mousewish (Niet gekozen) 14tx5j6

» Build: Breed en groot
» Fur length: Kort
» Fur pattern: Vlekken
» Fur colour: Wit, met zwarte vlekken
» Eye colour: Dof-geel
» Nose and pawpads: Grijs
» Remarkable looks: Heeft een lange staart, die ipv kort langharig en pluizig is
» Crowkit is een kater met een zwart-witte vacht. Hij is breedgebouwd, ondanks dat een normale windclanner juist het omgekeerde is, en is erg gespierd. Dit zal komen door Darkfire, zijn grootvader die een volbloed Thunderclankater is. Ook is hij een best grote kater, wat ook zal blijven. Hij valt dus ook erg uit de toon, wat hij zelf erg stoer vindt. Zijn witte vacht wordt versierd met zwarte vlekken her en der. Crowkit is erg trots op zijn vachtje, en houdt het dus ook met zorg schoon en netjes. Hij heeft een lange staart, die ondanks de rest van zijn vacht pluizig, en langharig is. Hij heeft doordringende ogen, die dof-geel zijn. Zijn neus en pootkussentjes zijn geheel grijs, met af en toe wat zwart er tussen.


» Setje:




Tigergaze x Mousewish (Niet gekozen) 2l9tt9x

» Keywords: Stoer, nieuwsgierig, sociaal, zorgzaam, beschermend, zelfstandig.
» Stoer
Crow is een kater die niet zo snel terug in mama's grote nest duikt. Integendeel, hij lacht de angst toe. Kortom: het is stoere kater. Al snel zal hij gaan zeuren wanneer hij apprentice zal worden omdat dat 'stoer' is, en hij wil het stoerste van het stoerste worden. Hij zal denken dat stoer zijn betekend dat hij moet pesten, en dat zal hij dus ook gaan doen. Ook zal hij sneller risicovollere dingen doen, zoals het kamp uit gaan, omdat dat in zijn ogen stoer is.

» Nieuwsgierig
Al wanneer hij kan kruipen zal Crow zo veel mogelijk willen leren en ontdekken. Hij zal in het begin steeds naar buiten willen, maar wanneer hij uitgekeken is en alles in het kamp gezien heeft, zal hij verlangen naar buiten het kamp. Wanneer hij Apprentice wordt, is het door zijn nieuwsgierige karakter een erg leergierige leerling die snel dingen wil leren. Hij onthoudt veel, maar onthoudt sneller dingen die er niet toe doen.

» Sociaal
Crow is kieskeurig wat vrienden betreft. Alleen de katten die aan zijn eisen voldoen, mogen in zijn vriendenkring. Hij zal snel met enkele vrienden een vriendengroep oprichten, en wat er verder mee gebeurd zal zich wel in de RPG afspelen. De katten die niet in zijn vriendenkring horen, zal hij vaak gemeen tegen zijn, ook deels omdat hij denkt dat hij dan stoer is. Hij is bang dat wanneer hij niet gemeen tegen anderen is, dat hij dan niet meer stoer is en zijn vrienden verliest.

» Zorgzaam/Beschermend
Geen enkele kat is geheel slecht, of geheel goed. Iedere kat heeft zo zijn slecht en goede kanten. Alleen kan het zijn dat de ene kant duidelijker te zien is dan de andere kant. Zo heeft Crow dus ook zijn goede kanten. Hij is namelijk erg beschermend tegenover zijn siblings. Dit komt natuurlijk ook doordat de kittens onbedoeld gekomen waren en dat daarom (misschien) minder aandacht aan ze besteed wordt. Crow is erg bezorgd dat het met zijn broers en zusjes slecht af zal lopen, en zal ze daarom ook koste wat kost willen beschermen. Ook zal hij voor zijn siblings opkomen, ondanks dat ze het zelf kunnen. Hij heeft snel de neiging dingen voor zijn siblings te bepalen, en hoe daar op gereageerd wordt, ligt aan wat voor karakters de andere siblings hebben. Ik zal het ook leuk vinden, mocht hij gekozen worden, dat hij dan als eerst geboren wordt.


» Zelfstandig
Crow vindt dat hij alles zelf kan. Hij zal nooit hulp vragen aan een oudere, en al helemaal niet aan jongere katten. Hij vindt dat zwak, en hij vindt dat hij niet zwak mag zijn. Hij regelt alles zelf wel.

» Likes: Vrienden, stoer gevonden worden, zijn siblings
» Dislikes: Katten die beter zijn dan hij, siblings die hij niet kan beschermen


Tigergaze x Mousewish (Niet gekozen) 1zm2tjm

» Naam: Nynke
» Bekendste accounts: Swallowpaw, Snowpaw en Muta
» Leeftijd: 14 jaar
» RPG-ervaring: Zo'n 2 jaar
» Motivatie: Ik ben nog nooit actief geweest in Windclan. Dit wil ik veranderen, en dus kwam dit nestje wel heel geschikt. Ondanks dat ik geen account in Windclan heb, vind ik de drama van Mouse die tussen Raptor en Tiger zit heel erg leuk en interessant. Ik ben een tijdje inactief geweest, maar ben nu weer actief en een nieuw karakter helpt mijn activiteit goed. Dit heb ik gemerkt toen ik Swallowpaw begon te bespelen, maar ook met Rovepaw. Met Swallowpaw heb ik ontdekt dat ik stoere karakters erg makkelijk kan bespelen. Ik heb Crow's karakter erg uitgebreid geschreven, omdat ik zoveel inspiratie voor hem heb dat het wel moest. Crow inspireert me om nog actiever te worden dan dat ik nu ben. Bovendien is het nu vakantie, en heb ik dus meer tijd om me te focussen op Crowkit, en zijn karakter nog meer te ontwikkelen. Zo kan ik dus een goede start maken, voordat de vakantie afgelopen is, en daarna dus regelmatig met hem posten. Ik heb erg veel zin om met hem te starten, en hoop dus natuurlijk dat ik gekozen word. Zo niet, zal ik dit stel erg veel stalken, en hopen op een volgend nestje.
Heel veel succes met kiezen!







Nynke
Nynke
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-08-18
Leeftijd : 22
Woonplaats : In mn huis

https://nynkesdropping.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum