Nynkes dropping
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tigergaze x Tigerspots (Gekozen)

Ga naar beneden

Tigergaze x Tigerspots (Gekozen) Empty Tigergaze x Tigerspots (Gekozen)

Bericht van Nynke ma aug 20, 2018 10:28 pm

✧ w i s h k i t
-------------------
✧ g e n e r a l
✧ name wishkit
✧ future names wishpaw ✧ wish???? ✧ wishstar??
✧ meaning wish  (wĭsh)
n. ;; a feeling that one would like to have or do something or to see something happen; a desire, longing, or strong inclination for a specific thing.
✧ translation in dutch wens

✧ gender shecat
✧ orientation hetero
✧ age unborn
✧ rank kitten
✧ clan windclan
✧ birthplace somewhere on the journey
✧ season of birth newleaf

✧ r e l a t i o n s s h i p s
✧ parents tigergaze x tigerspots (dead)
✧ fostermom oceanbreeze
✧ siblings (half) mistkit, harekit, cheekykit (dead), russetkit (littermates) palekit, ....
✧ bloodline 62.5% windclan, 25% thunderclan, 12.5% riverclan

✧ a p p e a r a n c e
✧ build small, fragile. it looks like she will break when you touch her. just very tiny.
✧ fur pattern bengalish
✧ fur color gold/brown
✧ fur length shorthaired
✧ eye color yellowish/greenish
✧ attitude one word: vulnerable. oh no, two words: vulnerable and shy xD

✧ p e r s o n a l i t y
✧ likes her family
✧ dislikes
✧ fears everyone except her siblings, father and fostermom
wishkit is een onzekere poes. ze is slim, maar vind zelf keuzes maken erg eng. bovendien is ze geen sociaal type. ze vindt het heel eng om met iemand in gesprek te raken, en schrikt erg snel. ze is dus heel erg verlegen, en maakt moeilijk sociale banden met anderen.  ze is erg serieus, en neemt alles erg serieus. zelfs elke grap. er is geen greintje humor in haar te vinden, maar dat maakt haar nog niet kil. ze is, wanneer ze jou vertrouwd, een zachte, lieve poes die altijd voor je klaar staat. het is echter lastig haar vertrouwen te winnen, omdat ze erg bang en verlegen is. geheimen zullen bij haar bewaard blijven, en ze zal je troosten wanneer nodig. ook is ze erg aanhankelijk naar haar siblings, tigergaze en oceanbreeze. ze wil het liefste bij hen zijn, omdat ze zich daar veilig voelt. (lekker kort)


✧ m o t i v a t i o n
✧ name nynke c:
✧ age 15 jaartjes
✧ rpg expirience zo'n 3 jaar alweer (omg .______. ik denk nog steeds ong een jaar ofzo xD)
✧ motivation oké, ik denk dat jullie wel snel klaar zijn met mijn aanmelding omdat ik hem zo kort mogelijk gehouden heb xD dat heb ik gedaan omdat het me tot nu nog nooit is gelukt me te houden aan bv. de persoonlijkheid van een kittenaanmelding (daarbij tel ik deerkit, coyotekit en firekit niet mee omdat ze gewoon nog niet zo oud zijn lol). ik bedoel, kijk naar swallowflight. zij zou eerst een soortvan snowdance zijn zeg maar, en snowdance dan het karakter van swallowflight hebben. well, something just happened, en dus is dat precies andersom geworden. c": ik heb tot nu toe nog een actieve windclanner gehad, en dus was deze ks extra aantrekkelijk c: veel meer te zeggen heb ik niet, behalve dat dit gewoon mijn aandacht trok en ik het een supergaaf idee vond xD
goodluck met kiezen (a)

Nynke
Nynke
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-08-18
Leeftijd : 22
Woonplaats : In mn huis

https://nynkesdropping.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum