Nynkes dropping
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Shockingwave x Cloudpelt (Niet gekozen)

Ga naar beneden

Shockingwave x Cloudpelt (Niet gekozen) Empty Shockingwave x Cloudpelt (Niet gekozen)

Bericht van Nynke ma aug 20, 2018 9:03 pm


*General*
____________________________________
<<Name; Beppie
<<Former Names;...
<<Future Names;....?
<<Gender; She-cat
<<Age; Unborn
<<Lifestyle; Rogue
<<Former lifestyles; ....?
<<Future lifestyles; Clancat?, Kittypet?
<<Father; Shockwave
<<Mother; Cloudpelt
<<Sibblings; Way, Shock,...,...,...
____________________________________

*Outside*
____________________________________
<<Fur colour; Een bruine poes met zwarte strepen en een oranje vlekje op haar kop.
<<Fur length; Short
<<Eyes; Licht groen
<<Padpaws; Pink
<<Nose; Pink
___________________________________

*Pictures*
___________________________________
<<
Volwassen:
Ik heb geen plaatje van toen Beppie een kitten was, dus haal ik er een van internet:
<<
Kitten:
<<
Setje(Avatar en OS'je):

___________________________________

*Inside*
___________________________________
<<Keywords; Rustig, avonturier, sloddervos.
<<Likes; Vrijheid, de wind in haar vacht, modder, jagen.
<<Dislikes; Bloed, schoon zijn, honden.
<< Beppie is een rustige kat. Ze houd niet van drukte. Ze houd van alleen zijn en het landschap verkennen. Het liefst is ze alleen maar dat kan niet altijd. Als ze met anderen is is ze altijd stil. Ze praat bijna nooit. Het is ook geen streskip. Zelfs niet bij iets heel erg ergs. Wat ze ook (bijna) nooit doet is haar vachtje wassen. Ze houd er van om vies te zijn. Met allerlei klitten in haar vacht. In de modder wroeten. Dan word je lekker vies, dus houd zij daarvan. Jammer genoeg wast haar moeder Beppies vachtje. Dus kan ze niet altijd vies blijven..
__________________________________

*Skills*
__________________________________
<<Running; ****
<<Hunting; ****
<<Fighting; ***
<<Mental Fighting; ***
<<Social; ***
<<Swimming; ***
<<Climbing; *****
__________________________________

*About me*
__________________________________
<<Name; Nynke
<<Age; 12 jaartjes jong
<<Rpg-experience; 4 maanden
<<Motivation;
Beppie is gebaseerd op een van mijn lievelingskatten. Ze is gestorven op 13 jarige leeftijd. Ze leefde eerst bij mij, maar omdat ik blaasproblemen heb moest ik vroeger vaak en lang in het ziekenhuis liggen. Beppie werd dan altijd gebracht naar de boerderij van mijn oom en tante. Toen ik vier was, hebben we haar nooit meer opgehaald. Op mijn 6e kreeg ik daarom een nieuwe kat, Soesy. Soesy word(nog steeds) altijd in de vakanties naar mijn oom en tante gebracht. Beppie zagen we daar altijd ook. Helaas is ze nu, kortgeleden, overleden. Ik wil haar graag als Rogue hier een (soort van) nieuw leven geven vanaf haar geboorte tot haar dood.(Ze word dus 13 jaar) Het zou voor mij veel betekenen als ik gekozen word en daarom Beppie hier weer laten leven.

___________________________________
Nynke
Nynke
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-08-18
Leeftijd : 22
Woonplaats : In mn huis

https://nynkesdropping.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum