Nynkes dropping
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Polarbear x Brightspots 2 (Niet gekozen)

Ga naar beneden

Polarbear x Brightspots 2 (Niet gekozen) Empty Polarbear x Brightspots 2 (Niet gekozen)

Bericht van Nynke ma aug 20, 2018 9:49 pm


g-e-n-e-r-a-l}

n-a-m-e} silverkit} silverpaw} silver...?} silverstar?}

g-e-n-d-e-r} tomcat

p-r-e-f-i-x} silverkit is vernoemd naar zijn zilveren vachtje.

s-e-x-u-a-l-i-t-y} bi

a-g-e} unborn

r-a-n-k} kitten

c-l-a-n} thunderclan

l-e-a-d-e-r} silverstar} good luck, with your job

d-e-p-u-t-y} snowdrop} is it hard, to be a deputy?

m-e-d-i-c-i-n-e c-a-t} jayfeather} you're creepy, you can't have a look at yourself, because you're blind!

m-e-d-i-c-i-n-e c-a-t a-p-p-r-e-n-t-i-c-e} mistpaw} you're my big sister, and i am very curious about your task!

d-a-d} polarbear} yush! you're so big, and i am so small! it's unfair! but i love you though!

m-o-m} brightspots} i love you mom!

l-i-t-t-e-r-m-a-t-e-s} whifflekit, ...?} why are you all so big, and why am i so small?

s-i-b-l-i-n-g-s} littlepaw, winterpaw, birchpaw, firepaw en mistpaw.

o-u-t-s-i-d-e}

b-u-i-l-d} silverkit is tenger gebouwd, en hij heeft een groeistoornis. wanneer hij 7 moons oud is groeit hij niet meer, en blijft hij dus zo groot als een jonge apprentice.

f-u-r l-e-n-g-t-h} kort

p-a-t-t-e-r-n} tabby/bengal

f-u-r c-o-l-o-r} grijs/zilver

e-y-e c-o-l-o-r} fel groen

p-a-w-p-a-d-s a-n-d n-o-s-e} roze en grijs

Setje:

i-n-s-i-d-e}

het is nooit leuk om al meteen alle lijnen van je kitten te hebben bedacht, dus heb ik silvers karakter in in grote lijnen omschreven, het is dus vrij kort.

zodra silverkit geboren wordt, is hij een kitten zoals iedere kitten zich moet gedragen. hij is wel kleiner dan een gemiddelde kitten, maar in het begin is silverkit zich daar nog niet zo erg van bewust. silverkit is zoals alle kittens qua karakter. hij houdt van stoeien, en spelen, en is onwijs nieuwsgierig. zodra hij apprentice wordt, begint hij zich steeds meer druk te maken om zijn grootte. hij wil stoer overkomen, maar met zijn lengte levert dat niet veel op. hij is bijna een kop kleiner dan de rest, en bij de 10 moons blijft hij steken. hij zal dan niet meer groeien. dit maakt silverpaw erg onzeker, omdat hij groot wil worden, en dat lukt hem niet. hij zal steeds proberen stoer over te komen, en wanneer dit niet lukt, zal hij snauwerig reageren. uiteindelijk is mijn plan om hem een pestkop te laten worden, maar dat laat ik compleet aan de rpg over.

s-k-i-l-l-s}

1 is laagst, 10 is hoogst

h-u-n-t-i-n-g} 9

f-i-g-h-t-i-n-g} 6

c-l-i-m-b-i-n-g} 8

r-u-n-n-i-n-g} 7

s-w-i-m-m-i-n-g} 1

s-o-c-i-a-l} 7

m-e, m-y-s-e-l-f, a-n-d i}
n-a-m-e} nynke

a-g-e} 13 jaartjes jong

r-p-g e-x-p-e-r-i-e-n-c-e} ik ben hier begonnen op warrior cats, in de lente van 2014. mijn posts wisselen tussen de 150 tot 500 woorden.

b-e-k-e-n-d-s-t-e a-c-c-o-u-n-t} swallowkit, maar heb ook nog snowkit, muta, artemis, thymewillow en dewflower.

m-o-t-i-v-a-t-i-e}
toen ik hier net was, dus nooberig, zochten jullie het eerste nestje van bright x polar, en had me toen ook aangemeld met rockflight. natuurlijk werd ik niet gekozen, maar das logisch. (: nu wil ik het nog een keer proberen, want jullie beide zijn super geweldige rpg'ers, en ik zie echt naar jullie op. ik heb al wel twee kittens in thunderclan, maar heb echt een overvloed aan poezen, dus een kater kan er ook wel bij, lijkt me. ook vind ik silver een leuk karakter, en lijkt me het daarom dus ook geweldig om gekozen te worden!

Nynke
Nynke
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-08-18
Leeftijd : 22
Woonplaats : In mn huis

https://nynkesdropping.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum