Nynkes dropping
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Creamyfrost x Crystalshell (Gekozen)

Ga naar beneden

Creamyfrost x Crystalshell (Gekozen) Empty Creamyfrost x Crystalshell (Gekozen)

Bericht van Nynke ma aug 20, 2018 10:24 pm



General ►
Name ► Firekit
Future names ► Firepaw ~ Fire???
Meaning ► Vuur dus xD
Origin ► Ik hoopte al dat Julia’s kitten Icekit zou heten, want ik bedoel: Fire en Ice klinkt best wel leuk tbh xD verder gewoon, omdat ik het een leuke naam vind.

Gender ►
Orientation ► ???
Age ► Unborn

Clan ► Riverclan
Leader ► Butterstar
Deputy ► Panthergrowl
Parents ► Creamyfrost x Crystalshell
Sibling ► Icekit
Bloodline ► 100% Riverclan (?)



Appearance ►
Build ► Firekit is een slanke, maar toch gespierde kitten. Hij is niet erg groot, maar klein is 'ie ook weer niet.
Fur length ► Kort
Fur color ► Oranje
Fur pattern ► Hij heeft een heel licht tabby patroon
Eye color ► Blauw
Nose and padpaws ► Roze
Summary ► Firekit is een slanke, gespierde kat. Zijn grootte is gemiddeld, dus niet groot, maar ook niet klein. Hij valt op door zijn felle, oranje vacht, die kort is. Zijn ogen zijn heel doordringend blauw. Door zijn knappe in intimiderende look zal hij de vrouwen in de rij hebben.



Personality ►
Keywords ► Beschermend ~ Trots ~ Ambitieus ~ Sociaal ~ Weet wat 'ie doet ~ Rustig ~ Denker ~ Nieuwsgierig ~ Leergierig ~ Perfectionist
Likes ► Icekit ~ Vrienden ~ Mama!  ~
Dislikes ► Alleen zijn ~ Water ~ Onweer
Hates ► Een kitten begint met een schone lei, en heeft dus nog geen haten en/of angsten voor dingen of personen. Die ontdekt hij in zijn leven. c:
Summary ►
Firekit is een beheerste, trotse jongen. Hij zal denken voor hij doet, en zal daar de tijd voor nemen. Je zal hem dan ook rustig kunnen noemen. Een clown is hij zeker niet. Serieus als wat, en zeker ambitieus. Hij is een perfectionist tot het uiterste en stipt zijn bezigheden van die dag goed uit. Hij gelooft dat rust en veel denken  Je zou nu kunnen zeggen, hé? Hoezo dan sociaal? Dat komt omdat het een lieve, geduldige kater is die oor heeft voor een ander. Je kan bij hem komen als er iets is.  Hij zal naar je luisteren en je laten uitpraten, en zal de tijd nemen die er nodig is. Hij is zeker sociaal, en houdt er niet van om alleen te zijn. Samen sta je sterk, wat Firekit vaak zal gebruiken. Ondanks dat hij er niet van houdt om in de spotlights te staan, heeft hij zijn tong nooit verloren. Een discussie gaat hij aan, overtuigd dat zijn mening de juiste is. Maar naar anderen hun meningen zal hij écht luisteren, want kwetsen wil hij niet.

Er van uitgaand dat Firekit en Icekit een hechte band zullen hebben zal hij erg beschermend zijn tegenover Icekit. Niets mag hen kwetsen, niets mag hen bedreigen. Hij houdt er niet van om kwetsbaar te zijn, en vindt het fijn om nuttig te zijn. En ja, hij houdt gewoon zielsveel van zijn broer(tje?) en wil hem ook koste wat kost beschermen. Hij komt voor zijn broer op, ook al zou dat iemand kunnen kwetsen. Icekit is zijn eerste prioriteit, en daarna komt de rest. Anderen moeten met hun poten van zijn broer afblijven! Wel zal hij naar Icekit's mening luisteren, net zoals alle anderen. Maar hem loslaten kan hij niet. Beschermend zal hij dus ook altijd blijven.

Maar hij zal niet alleen beschermend zijn over Icekit! Wanneer hij een hechte band met iemand heeft, zal hij precies hetzelfde doen als wat hij bij Icekit doen. Dit zal dus ook erg lastig worden, wanneer hij dus meerdere 'prioriteiten' heeft. Straks hebben ze misschien ruzie, en aan welke kant moet hij dan staan?

Firekit houdt er dus niet van om in de spotlights te staan, maar ambitieus is 'ie wel. Hij is zeker loyaal en doet erg zijn best, want hij wil het beste uit zichzelf halen. Tevens is hij ook wel weer een leiderstype, maar geeft gewoon anderen de eer.

Ik denk dat ik  best wel veel herhaald heb, maar dat betekent gewoon dat ik zijn karakter (of verschillende punten van zijn persoonlijkheid) echt heel leuk vind! Ik kom namelijk regelmatig in herhaling als ik ergens enthousiast over ben so don't judge me xD




Motivation ►
Nou hoi, Nynke hier! -zwaait-
Ik was eerst sterk aan het twijfelen of ik me aan zou melden of niet, ondanks dat ik al een idee aan 't uitwerken was. Maar ik twijfelde vooral omdat ik al best wel veel accounts heb en ik dus niet wist of ik er nog één actief kon houden. Maar toen ik echt aan mijn aanmelding begon wist ik het al; deze jongen blijft wel actief. Firekit is echt anders dan mijn andere karakters. De meesten zijn druk, idioten, clowns. Hij is het tegenovergestelde ervan. Nu heb ik Muta die er een beetje op lijkt, maar die is ook gemeen, sarcastisch en toch ook met een vleugje humor. Fire kent de term humor niet, maar is onschuldig en rustig. En ja! Ik vind een compleet nieuw iets ook weer leuk. (:

Ik had dus op Word en hele mooie aanmelding gemaakt, en was van plan om hem dan in dit sheetje te pleuren en neer te zetten in de kittensearch van Creamyfrost x Crystalshell. Helaas was ik vergeten dat mijn Word het leuk vindt om soms te flippen, en ja hoor. Was net klaar, reageert hij niet meer en bam. Weg aanmelding!  Nou, daar was ik niet zo blij mee. Maar zie hier, mijn aanmelding 2.0, hoewel die niet zo goed is als de eerste xD

Dus juist. Waarom Firekit? Firekit is gewoon zo anders dan mijn andere karakters, en weet je, ik hou nu al van hem. c: Het lijkt me echt leuk om zo'n soort karakter te spelen!! Hoewel ik wel moet bekennen dat ik me nooit volledig aan een karakter kan houden. c': Maar dat doet er ook niet toe, want ik heb wel gemerkt dat bij de meeste karakters van mij die ooit gekozen zijn toch nog wel een heleboel karaktertrekjes van toen hebben. Ik heb gewoon heel veel zin en inspiratie om te beginnen met Fire en ontzettend veel succes met kiezen, Bo en Julia!




✗ Nynke


Nynke
Nynke
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-08-18
Leeftijd : 22
Woonplaats : In mn huis

https://nynkesdropping.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum