Nynkes dropping
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Panthergrowl x Silvercloud (Niet gekozen)

Ga naar beneden

Panthergrowl x Silvercloud (Niet gekozen) Empty Panthergrowl x Silvercloud (Niet gekozen)

Bericht van Nynke ma aug 20, 2018 10:30 pm


wolfshadow
name: wolfkit - wolfpaw - wolfshadow - (wolfstar?)
translate in dutch:wolfkit - wolfpoot - wolfschaduw - wolfster?

prefix: hij stootte een soort van gejank/gehuil uit wat een wolf doet tijdens de geboorte.
suffix: hij is heel goed in sluipen en kan zich zo goed mogelijk onzichtbaar maken in de schaduwen.

gender: tom-cat
age: unborn
voice: redelijk hoog voor een katertje, opgewekt.
theme: -
based on: beetje op neville longbottom
place born: rc-territory
born season: leafbare/new leaf
sexuality: bi

clan: riverclan
leader: butterstar
deputy: futuresong
medicine cat: honeyscent
rank: kitten

father: panthergrowl
mother: silvercloud
littermates: unknown
partner: //
kittens: //



------

build: best groot en stevig. is door zijn omvang erg onhandig en totaal niet lenig.
fur length: kort
fur colour: grijs met hier en daar zwart strepen en witte vlekken
fur pattern: tabby
eye colour: geel, net als zijn vader
padpaws and nose colour: zwart
scars: //

------

likes: luieren, meedoen met anderen
dislikes: uitgelachen worden, niet mee mogen doen.
fears: onweer, falen.
personality short: dom, onhandig, lomp, (iet wat) lui, goedzak, optimist en naïef
personality long:
wolfkit is niet zo'n slim katertje. hij begrijpt weinig, weet niet goed wat wat is en is niet de sterkste in dingen onthouden. hij heeft een geheugen als een zeef. toch probeert hij mee te doen met de andere kittens, wat de anderen niet erg op prijs stellen. door zijn onwetendheid en onhandigheid verpest hij gauw het spel, en kittens kunnen daar eenmaal niet zo goed tegen. door zijn lompigheid kan het ook wel eens gebeuren dat hij op een domme manier in de problemen valt. anderen beginnen met hem te sollen en dat heeft de arme wolfkit natuurlijk niet echt door. hij denkt dat het allemaal een spel is en lacht vrolijk mee. ook is hij slecht in het onthouden van de namen, dus mocht hij er ooit achter komen dat ze hem pesten, weet hij natuurlijk niet wie. verder zal hij ook wat lui zijn, en zal zich niet zo snel mengen in ruzies. natuurlijk ook omdat hij er niet zo veel van begrijpt. hij is een echte goedzak en probeert niemand wat kwaad te doen. hij ziet al het positieve van de wereld, en niet het negatieve. hij zal ook vreselijk naïef zijn, en zal alles wat je tegen hem zegt direct geloven. dat is dus ook een reden dat hij heilig gelooft in starclan. verder laat ik de rpg het liefst zijn gang gaan.

------

hunting: ***
running: **
sight: ****
smelling: ***
hearing: ***
knowledge: *
swimming: ***
hiding: *****
fighting: **
knowledge herbs: *

dit is als hij warrior is

------

naam: nynke c:
leeftijd: 13 jaar en 9 maanden
rpg ervaring: 2 jaartjes ofzo
motivatie:
ja, ik heb al veel karakters, maar ik móést van mijzelf. panther is zo cool, en silver zo lief. <3 ik hou echt van dit koppel. hoewel ik dit karakter meer voor een shadowclan nestje bedacht had, aangezien ik al 2 katjes in de riverclan heb zitten, kon ik dit karakter niet laten liggen voor dit koppel. ik vind wolfkit ook zo lekker dommig, dat ik er meteen inspiratie voor kreeg, en ja, dat pestgedeelte is al een verhaallijntje voor deze jongen. ook wil ik dus kijken of ik goed kan posten met domme karakters, wat ik wel denk. het lijkt me super gaaf om met hem te beginnen. veel succes alvast jullie tweeën!

------








setje:
Nynke
Nynke
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-08-18
Leeftijd : 22
Woonplaats : In mn huis

https://nynkesdropping.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum