Nynkes dropping
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jinx x Zira (Gekozen <3)

Ga naar beneden

Jinx x Zira (Gekozen <3) Empty Jinx x Zira (Gekozen <3)

Bericht van Nynke ma aug 20, 2018 10:23 pm

Jinx x Zira (Gekozen <3) R712lz

'I don't want that someone knows that I'm not a murderer'




General}
Name} Muta
Gender} She-Cat
Sexuality} Hetero
Age} Unborn
Clan} BloodClan
Voice} Scherp, schel, redelijk laag.

Relations}
Father} Jinx; You was a Kittypet, huh?
Mother} Zira; I am proud that you are the commander.
Leader} Claw; Hmm, take care of your paws.
Commander} Mommy; I said also that I am proud.
Aunt} Brat; Some say you are crazy.
Half-Uncle} Huricane; No comment.
Family} Cyber; You are an after-after-after Uncle, and you have also many kittens, huh?
Other Family out of BloodClan} Weaselfang; And some NPC cats and played cats, but they are too many to know them.

Outside}
Fur length} Short haired
Build} Smal, en slank. Ze ziet er daardoor kwetsbaar uit, maar laat je niet misleiden! Ze heeft spieren genoeg onder haar vachtje.
Fur pattern} Tabby
Fur color} Bruin, met donkere strepen en een witte buik en poten.
Eye color} Donker oranje/bruin achtig
Pawprint and nose color} Donker
Painting}
}}:

Inside}
Keywords} In public } Sarcastisch} Leugenaar} Slim}  Kil} Emotieloos}
In privacy} Denker} Aardig} Moederlijk}
Likes} Liegen} Katten die niet weten of ze iets meent of niet} Stoer overkomen} Erbij horen}
Dislikes} Bloed} Moorden} Verwonden} Moordenaars}
Dream} Moeder zijn} Een partner krijgen}
Fears} Er niet meer bij horen} Katten die ontdekken dat ze helemaal niet zoals de anderen is} Zwak overkomen}

In public}
Sarcastisch}
Droog, en sarcastisch. Dat kan je Muta zekers noemen. Ze is sarcastisch, omdat ze nooit wil laten horen of ze iets écht vindt, of dat ze het niet meent. Ze vindt - als je eerlijk bent - dat zwak. Muta wil geen zwakte tonen, dus antwoordt ze altijd met een beetje sarcasme in haar stem. Daarom kan men nooit weten of ze het meent, of niet.

Leugenaar}
Dit is weer één van haar redenen dat ze niet zwak wil overkomen. Droogjes liegt ze haar hele levenslijn naar een moordenaar. Echter verteld de waarheid dat ze helemaal niet moordt. Ze is bang voor bloed, verwondingen en dood. Dus liegt ze haar leventje maar bij elkaar. Haar hele leven is gewoon één leugen.

Slim}
Hoe komt ze dan zo overtuigend over? Dat komt omdat Muta erg slim is. Ze verzin wel een of ander smoesje, waardoor het lijkt dat ze wél van moorden houdt. Ook zit ze steeds plannen te broeden om weer hoger te komen, totdat ze Leader van de BloodClan is, zodat ze BloodClan kan omtoveren tot KittypetClan of iets dergelijks. Ze heeft namelijk veel respect voor haar vader dat ie zoveel durft, en ook respect voor Zira, omdat zij vroeger vrienden was met een kittypet.

Emotieloos}
Zodra ze bij andere katten in de buurt is, zet ze haar 'masker' op. Ze is ondoordringbaar. Je kan haar emoties niet zien. Zelfs niet in haar ogen zie je een glimp van verdriet, als ze binnen in haar het liefst zou willen janken. Echter, wanneer ze alleen is, kan ze soms echt uit haar emoties barsten. Dat kan heel verschillend uitlopen. De ene keer heeft ze een woedeuitbarsting, dan weer een huilbui, of soms een slappe lach. Wat ze dan heeft, heeft ze nooit in het openbaar. Behalve misschien bij vrienden.

Kil}
Dat ze zich kil gedraagt, is wéér een van haar verborgen softe karakter. Ze is star, en afstandelijk. Ze haat het om schattig te zijn, wat dat is zwak. Hierdoor is haar vrolijke 'ik', als de daar ooit de kans voor had, veranderd naar een sombere kille 'ik'. Ze is kortaf, snauwt en al die andere dingen waar kilheid mee te maken heeft.


In privacy}

Denker}
Zie je Muta niet eventjes de tijd nemen om na te denken, is er dan wel iets helemaal mis. Zij is namelijk echt een denker, waarmee ik bedoel dat ze éérst denkt, en dan pas doet. Ze doet iets niet zonder een reden, en doet iets met zorgvuldigheid. Ze is vaak diep in gedachten, en is daardoor vaak heel rustig. Je zou haar nooit druk zien doen, of hyper zijn.

Kind}
Oké, nu denk je dat Muta een harde, gemene moordenaar is, maar dat is niet zo! In het geheim is ze zelf een aardige, zachte, lieve poes, die niets anders wil dan katten blij maken. Echter, omdat ze dus graag ergens bij wil horen, gedraagt ze zich in het openbaar kil, en meedogenloos.

Mother}
Ja, dat is haar geheime droom. Ze wil later moeder worden en haar liefde vinden. Dat is het enige wat ze in haar miserabele leventje wil, en daar zal ze ook naar streven. Ze is dol op de Barn waar de kittens en Queens slapen. Dus ze zou ooit wel eens zelf als barende moeder daar willen liggen, in plaats van een kitten zijnde.



Skills when she is full-trained}
Out of five}
Hearing} } } } }
Smell} } } }
Sight} } } }
Feeling} } } }
Social} } }
Hunting} } } }
Fight mental} } } }
Fight} } }
Climbing} }
Swimming} }
Thinking} } } } } }

Voorbeeldpost}

Na een vermoeiende dag werd de kleine tabby kitten wakker. Chagrijnig rekte ze zich uit, en een gaapje ontsnapte Muta's mond. Alweer spelen, wat was daar nou het nut van? Denken, dat was veel leuker. Plannen verzinnen, maar spelen? Geen denken aan. Dus, Muta was nu wakker. En wat dan? Ze haalde haar schouders op, en keek slaperig rond. De Barn waar zij als kitten moest doormaken was redelijk knus. Eigenlijk zou ze hier wel haar hele leven willen blijven. Lekker mijmeren, denken, en niets doen. Dat leek haar veel leuker dan spelen. Ze trok een vies gezicht, en geen rechtop zitten, met haar staartje om zich heen gewikkeld. Wat moesten ze nou weer later doen? Oja, moorden, moorden en verwonden. Met een frons dacht ze na. Wat was daar het leuke nou van? Het was alleen maar doen, en dan pas denken wat je gedaan had en daar dan meteen spijt van krijgen. Dat is toch vreselijk? Met een minachtende snuif keek ze naar haar moeder. Zira. Die het haalde om commander te worden. Niet slecht, maar dat zou Muta later ook wel doen. Dat is zo gedaan, toch?

Motivation, and the person after}
Name} Nynke c:
Age} 13 jaartjes jong
Expirience from the RPG} 1 jaar en 4 maanden
Motivation}
Oké, waar moet ik beginnen. Ten eerste ben ik dol op the Lion King, en vind dus zoiezo Zira een gave naam, maar d'r karakter er om heen vind ik nog geweldiger. Ik volg al een tijdje de ship Jinx x Zira x Claw, en ben daar helemaal weg van. Ook heb ik al sinds het begin van de zomervakantie gewacht op dit topic, en had dus alle tijd om een karakter te verzinnen. Dus ja, dat is Muta geworden. Muta komt zover ik weet uit de stamboom van Lion King, en is een verre voorouder van de hoofdrollen in de film. Ik vond het helemaal geweldig toen Jinx naar BloodClan ging, zodat er misschien wel eens een nestje zou komen, en dat is nu waarheid geworden. Jullie kunnen beiden geweldig RPG'en, en ik kijk echt naar jullie op. Zelf heb ik ontzettend veel inspiratie voor Muta, wegens haar gedachte om overal erbij te horen van de BloodClan, terwijl zij het liefst niet gaat moorden, verwonden etcetra. Het zal zeker weten een gaaf nestje worden, ook als ik niet gekozen word ofcourse, en veel succes met kiezen jullie twee!
'I don't want to be a killer'

Jinx x Zira (Gekozen <3) 2di0oqv


Nynke
Nynke
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-08-18
Leeftijd : 22
Woonplaats : In mn huis

https://nynkesdropping.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum